Chefy-Chef
Pineapple-radish salad is a favorite dish of the Chef named Chefy. Once again approaching the refrigerator, Chefy magically finds himself in new worlds in which he has to find the ingredients for his favorite dish!
Overcome 60 levels full of adventure and fun together with Chefy! Pick up unique cooking tools that will unlock superpowers for you, such as climbing walls with a sharp knife, teleportation with a frying pan and high jumps thanks to a cooking hammer!
Search and collect secret burgers at each level, with which you can unlock new items in the Chef's wardrobe.