Chess Cartoons
Play a hilarious game of chess with your friend in Chess Cartoons ! If no friend is around climb up the difficulty ladders and play against an increasing difficulty computer controller opponent starting at difficulty of 50 or just play a simple game against a computer controlled opponent and chose one of three difficulties. Choose your color and start as white or play as black.