Download chess and discover how much pleasure and satisfaction this strategic game can bring.
When you don't want to play a full game, solve chess puzzles. Move to a distant land, earn gold by moving with chess Knight and explore further levels with hundreds of puzzles.
The chess puzzles are quick tasks of giving your opponent a checkmate, in a limited number of moves.
Are you a chess master or just a beginner? Regardless of that, you will find the level suitable for your chess skills. Choose from 10 different difficulty levels, train and win!
Have you made a mistake or want to try another tactic? Nothing simpler. Use the Undo button and win!
If you need a hint on how to best make your next move, use the Hint. The screen will highlight the piece and the field it should move to defeat your opponent.