Chess Ultra
Chess Ultra features stunning visuals, seamless online* multiplayer and Grandmaster-approved AI to offer the ultimate chess experience.
Explore an array of intricately crafted environments and choose from a selection of iconic chess sets designed with both the modern and traditional chess player in mind. Whether you’re a beginner or a veteran of the great game, Chess Ultra has something to offer for players of all ages and ability.