Chiki-Chiki Boxy Racers
The intuitive party battle mode offers fun for everyone. Play wherever you are, any time!
A mode with separate steering and accelerating/braking controls is also available.
There are four race tracks for each of the city, jungle and beach areas, making a total of 12 tracks!