Are you nutty enough to take on this venture?
The gluttonous gray squirrel has stolen all the land's food stores, threatening the forest’s inhabitants with starvation. Embark on a perilous journey as a chipmunk martial arts master — Grey, Cheeks or Red — as you battle a multitude of foes in a heroic attempt to recover the stolen food.