Choice of Life: Middle Ages 2
In the card game Choice of Life: Middle Ages 2, you have to weigh every decision not to die ahead of time! Explore the kingdom from the snowy forests of the north to the endless fields of the south and meet its inhabitants. Rule graciously but firmly, deal with traitors, and do not confuse friends with enemies. Become a great ruler or perish in the annals of history!