Cinderella: Princess of the Magic Kingdom
To protect her kingdom and restore the balance of magic, Cinderella must embark on an adventure filled with danger and challenges.
The quest tests not only her courage, but also her ability to trust in kindness and love as the true forces that can defeat darkness.