Circa Infinity Ultimate Edition
Reach the core of each level by slipping through a series of circular layers. Time your jumps carefully to avoid the creatures that reside within the circles and reach the next layer. As you go deeper, the action gets faster and more challenging! Can you keep up?
The standard mode includes 50 stages of mind-bending action, with 5 bosses that will test your nerves. You can also measure your time yourself in speedrun mode.
In Ultimate Edition you’ll put your skills to the ultimate test! The additional Affinity mode is a new endless mode with level after level of increasing difficulty. The progress you make each time will bring you closer to unlocking 60 new color themes, making Circa Infinity an extremely visual experience!
This is paired with new songs and remixes of songs by Jack + Jim Fay. Hypnotic visuals and a pumping soundtrack will turn up the already intense gameplay experience.
Think of Circa infinity as a live music video, with challenging activities and psychedelic graphics!