City Bus Simulator
Take the wheel and dive into the life of a city bus driver with City Bus Simulator. You’ll be in charge of navigating a variety of intense challenges across 4 unique modes.
Parking Mode: Test your precision in tight spots—can you park without a scratch?
City Mode: Transport passengers from a plane crash site and deliver them safely across town.
Sky Track: Take your driving skills to new heights! The roads are floating in the air—make sure you don’t fall.
City Parking: It’s not just about driving—show your parking finesse in this city-wide challenge.
Master each level to earn cash and unlock 11 different buses with enhanced speed, brakes, handling, and suspension. With every upgrade, you’ll be able to conquer even tougher challenges and drive like a pro.
Are you ready to take on the streets (and the skies) in City Bus Simulator? Buckle up, it’s going to be one wild ride!