City Legends: Trapped In Mirror Collector's Edition
Your bestseller about the Order of evil witches has grabbed the attention of a huge publisher.
They're ready to cut you a check, but they want to get the draft of your next horror novel as soon as possible.
You decide to write about Bloody Mary. What a luck! Pennsylvania Museum has presented a unique exhibit – the mirror of Mary herself.