City Wars: Tokyo Reign
STRATEGY MEETS ACTION: a fresh take on a classic genre. Dynamic track-based battlefield where tactile mechanics meet turn-based card battling.
ENDLESS CHOICE: design your own COMBAT CASE from over 140 CARDS (across 5 categories), 20 GUNS (with stat modifiers) and over 25 CHARMS (each with battle-altering perks).
DISTRICT RUN: a deep Roguelike single-player mode where you’ll build a collection, make key decisions and battle across 5 procedurally generated Districts. Will you survive the elusive SHADOW DISTRICT and conquer the city?