Clan O'Conall and the Crown of the Stag
Master bow, blade and fist, and unite as one to save your father from the Mother of Demons! Clan O’Conall is a hand-crafted platformer experience like no other.
Set in the ancient land of Hibernia, drawn from real Celtic myth, three heroes of the Clan O’Conall must stop Caoránach from claiming the Crown of the Stag for her demonic legions.
Switch between characters instantly, combining the powers of a Swordmaster, a Huntress, and a Brute, weaving between them to chain up legendary combos and travel the vast, untamed land of Hibernia.