Clash Force
The Evil Crackman and his minions are causing mayhem, and only Clash Force is up to the task of stopping his fiendish plans! Guide Voom, Scorpido, or Echid through forest bases, hydrofied deserts, underground mines and eventually to Crackman’s Flying Fortress where the final battle will unfold!
Dodge enemies, shoot your foes, and collect better powerups to reach Crackman’s fortress and save the day in this love letter to classic 8-bit run-and-gun action games and 80s cartoons! Can you save the day?