Class of Heroes: Anniversary Edition
As a first year student at Particus Academy, you must study hard and train even harder. Build up a cohort of students, educate them in the art of evasion and train them in the fundamentals of combat. Select the right harmony of classes, skills, and courses for your students, to give them the perfect edge over the challenging dungeons.
Preparation is key, with hordes of enemies awaiting you around every corner, you can’t take them all! A true hero knows when to fight and when to flee!