Classic Games Collection Vol.1+2 Bundle
The first player to create a straight line of three of his or her symbols... wins!
When a player jumps over their opponent's piece, they take that piece from the board.
The objective of the game is to clear a rectangular board covered with cards faced down, but with a minimum number of moves. A move consists of turning over any two cards. If they match you take them from board, if not you turn them back over.
The first player to create a straight line of five of his or her stones... wins!
Prove your mastery in these titles by playing against the AI or a friend in local co-op mode.