Classic Solitaire is an exciting card game that comes with 15 card styles and 5 backgrounds. It’s very easy to play, and it follows the classic Solitaire rules, while also bringing in a time counter system as well. You have a scoring system that helps you check just how well you are doing and how good this run really is.