Clea
Mum and Dad have been experimenting on Chaos Servants, but now, the monsters have been let loose. Clea, with her brother in tow, must escape from the Whitlock Mansion.
Clea is primarily a test of skills. Enemies roam the halls dynamically in real-time, reacting to the players' every noise. Clea is a challenging title, rewarding those who have mastered its mechanics.
The Chaos Servants are on the hunt. Listen for their footsteps, peek under doors, and stay far, far away.
The Whitlock family has trapped Clea inside the mansion. Hunt down key items and solve the puzzles designed to lock you from the outside world.
No prescripted scares, promise. Your skills and actions will determine Clea's fate.
The Whitlock bloodline is filled with dark memories. Obtain memory orbs and uncover your family secrets through bonus chapters.