Cleaning Queens 2: Sparkling Palace
Over 100 hidden object levels, new mini-games, and a brand new storyline - make everything shine like never before!
Love is in the air, and so is the scent of squeaky-clean success! Beth and Ross's relationship blooms as they team up to tackle dirt, grime, and any mess that stands in their way – through the power of teamwork... and a shared vision.