Clock Simulator
One of the most original game concepts is now available on the Nintendo Switch! Clock Simulator is a minimalistic rhythm game. It puts the player in the role of the clock itself to explore the concept of time in a whole new way and offer challenge, relaxation, or plain and simple fun. All that a clock needs to do is to advance precisely once every second. Second, after second, after second, after second … Sounds simple enough? But could YOU take over and do it? Calm down. Relax. Focus on your inner rhythm. Click once a second. Every second. You are the clock.