Clock Tower: Rewind
Turn back the clock for one of the pioneers of the survival-horror genre. Translated and released outside of Japan for the first time, Clock Tower: Rewind is a revival of the terror-inducing 16-bit classic that dares you to explore the haunting confines of the Barrows family manor. As teenage orphan Jennifer, you must search every disturbing corner to find items, reveal secrets, and discover ways to evade Scissorman, a murderous, unstoppable, shears-wielding psychopath.
Play Original mode to experience Clock Tower as it was when initially released in 1995, or play Rewind mode with extra content and improvements. Additional features include a new animated intro, opening and ending vocal theme songs, motion comics, creator interview, art gallery, border artwork, save states, and a music player. The clock is ticking...can you survive?