Clouzy!
Welcome to Clouzy!, the world’s first daycare dedicated to clouds! Now, we know you may be used to clouds majestically sailing through the sky without a care in the world, but in this magical world, things are a little different, and these little clouds need a lot of love, care, and attention!
Of course, if you feel a bit overwhelmed, you can always step out for a brisk walk through the world.
In fact, you should go for it regardless! Some clouds have rather particular tastes and the ingredients needed to prepare them can only be found in the wild. Don’t worry about venturing alone, you’ll have a cosy friend to keep you company as you adventure across the world of Clouzy!
The daycare is not the whole world, but rather, the heart of one. Explore, solve puzzles, and restore towering structures to life!
An expansive open world to explore, discover, and harvest! If you want to be the best crowd wrangler there is, you’ll have to get out there and collect ingredients!
Clouds need more than just water and sunlight. They need food to thrive, and not just gruel either. You’ll have to find all the fruits and other ingredients needed to make a tiny wisp grow into a proper cloud!
And certainly for the clouds under your care! As you run the daycare, you’ll have to market a fairly robust skill set - more than one would expect from a job that focuses on looking after clouds.
You’ll become a master cook. The cooking mechanic and plenty of tasty recipes allow you to whip up tasty meals for your wispy charges - all made using locally sourced ingredients!
Every step of the journey is logged in a journal that’s as magical as the world of Clouzy. It’ll track everything you discover, every adventure you go on, and everything else that might come in handy.
Of course, you’ll also be able to play with your companion and clouds. A proper work/life balance is essential to allow them to reach for the sky!