Code of Princess EX
Code of Princess EX brings a unique combination of hack-and-slash beat-‘em-up action and role-playing depth to Nintendo Switch!
The story follows Princess Solange of DeLuxia as she fights to restore order in a world where monsters are trying to overtake the human race. Armed with the legendary sword DeLuxcalibur, Solange assembles a team of talented fighters to join her quest. Together, they embark on an epic journey where they will confront the monster uprising and try to discover its secret origins.