Use your head and arrange colored liquids to solve unique puzzles!
Master the art of water sorting and rise to the top as a champion! Strategically move the water until every color is separated, proving your puzzle-solving prowess!
Immerse yourself in the challenge of sorting water into tubes with the same colored liquid on top. Remember, the tubes can't be full for the water to go in. Plan your moves carefully to avoid losing!