Coloring Bundle
Coloring Bundle includes three fun and creative games. These games are all about coloring, drawing, and having a great time with art. It includes a variety of tools and features that allow young artists to explore their creativity in a vibrant, engaging environment.
Kid's Art Coloring Book: A simple and fun creativity tool that invites children to color lots of images using a variety of palettes and tools.
My Cute Unicorns - Coloring Book: This unicorn book invites you into a fairy tale world where you can color dozens of cute unicorns using many tools and many stickers. A bright palette and the ability to decorate with glitter will help you create magical masterpieces that you can save and share with friends.
Paint It: This is a real find for drawing lovers, offering 3D models to paint with a wide range of colors and a large collection of stickers. Control the process with the touch screen, adding stickers and details to create unique paintings.