Pressure-sensitive painting with the Colors SonarPen
The critically acclaimed painting game is back! Paint using multiple brushes and layers and share your masterpiece online. Enjoy the same ease of use and powerful painting tools that made Colors! 3D so popular. Now adding pressure-sensitive painting with the Colors SonarPen.
Colors Quest is a brand-new game-mode designed for beginners and masters alike where you paint using a set theme and various rules. After each day, you’ll see your results and move closer to your goal.
Every painting created in Colors Live stores the entire painting process. Marvel at the talented painters of the world and learn from their creations by watching the playback for any of the 4+ million paintings in the online gallery.
Colors Live is built to be expanded over time, we’ll push regular updates with new drawing tools, new challenges, and more ways to interact with your friends and followers. After all, it’s meant to be Live.