Colour Jumper is an abstract, colour-based puzzle-platformer focused on fast and precise movement, with incredibly tight and responsive controls.
You control a block with a different colour on each of its four sides. Certain platforms, enemy patrols, and other level elements can only be interacted with using your block's matching side.
Some levels are methodical puzzles boxes, others demand lightning-quick reflexes, but they'll all send you on a tumbling high-speed parkour path to the exit!