Concordia: Digital Edition
Concordia: Digital Edition is a faithful adaptation of a strategic board game ranked in Top 20 board games of all time.
Concordia: Digital Edition is a faithful adaptation of a strategic board game ranked in Top 20 board games of all time. Plan ahead and make crucial decisions every turn. Always be prepared to make a trade off - your actions can very well benefit other players as well as yourself.
Concordia: Digital Edition is a turn-based strategy game where 2 to 6 players face each other in the fight for wealth and influence. You will build your trade empire on one of several maps of the ancient world. Using actions on the cards you will plan and execute your strategy to get an edge on your competition. Each of your decisions can benefit both you and your opponents. Send your colonists to new cities, across the land or sea and build houses to expand your trade empire!
Concordia is a game with rules that are easy to learn, but mastering it can take a lifetime! With additional maps and expansions along the way (all the official ones, in fact), the replayability of Concordia: Digital Edition is near infinite. Play against the AI or challenge your friends in the hot seat mode or online cross platform multiplayer. The authentic feel of the board game, along with the intuitive UI makes it the perfect addition to your gaming collection!