Connected Hearts: Fortune Play Collector's Edition
Dreyer Crowley has a tough time growing up: he loses his parents and ends up in an orphanage.
As Dreyer grows older, he decides to put an end to an endless streak of bad luck and restore his family's reputation.
Desperate, he decides to make a deal with Fortuna: infinite luck in exchange for loving hearts.