Connected Hearts: Full Moon Curse Collector’s Edition
The healer Riviera is picking herbs with her mentor Harriet when suddenly she sees her beloved Mark covered in blood.
Riviera doesn’t have time to think about this because Gregor, a relentless witch hunter, follows her everywhere.
He suspects Riviera of witchcraft and wants to protect the townsfolk from her. Will Mark and Riviera get out alive?