Construction Simulator 4
This time, your work will take you to the scenic woods and bays of a fictional map inspired by the Canadian landscape.
Explore three large areas within a map never before seen in the Construction Simulator series! Experience an extensive campaign unique to the individual locations, featuring special challenges you must overcome with your growing construction empire.
Expect the return of familiar brands and machines from our licensed partners Atlas, BELL, Bobcat, Bomag, CASE, Caterpillar, Kenworth, Liebherr, Mack Trucks, MAN, MEILLER Kipper, Palfinger, STILL, and the WIRTGEN GROUP. You can also look forward to expanding your business with machines and vehicles from newly added brands like CIFA, DAF, and Scania.