Containment
Containment is a small, minimalist strategy/simulation game where you try to maintain the growth of bacteria. The core gameplay is easy to pick up but very challenging to master. The game can be completed in one sitting, but has leaderboards and challenging goals to accomplish that might take longer!
The game features a mix of cute and sleek design with a visually pleasing color palette and satisfying interactions in every corner. The music is soothing and relaxing to listen to while you battle the unending bacterial proliferation.