As Cherry, a chainsaw-wielding, uppercut-dealing, barrier-smashing, gore-splattering android with a mean streak, players will journey into the high-tech underbelly of a dystopian society, meet allies, slay enemies, battle epic bosses, discover new regions and unlock new abilities. What secrets does the Megastructure promise? Cherry and her fearless friends must find out if she has any hope of saving her creator, Shinji Fallon, from a ruthless villain determined to rule at any cost.