HOW TO REMAIN A MODEL EMPLOYEE?
Experience a linear dystopian narrative, in which you will work as a Lab Technician for a corporately-owned state. Your job is to organise a mysterious collection of genetic samples and remain a model employee, in spite of the rebellious rogue workers that are trying to recruit you. The glorious CorpoNation is counting on you to work diligently and put your money back into the economy.