All aboard the Cosmic Express, a delightfully brain-melting game where the puzzles are out of this world! Your job is to lay down the train tracks across a series of tiny space stations. Each alien has a home of their own, and there’s only room for one extraterrestrial at a time in the passenger car. It's cute, harder than it looks, and guaranteed to give you hours of challenging fun across hundreds of levels.