Crazy Oce
Oce went out as usual, but this time it was very strange, the space vortex suddenly appeared, taking Oce to a new space.
It ’s weird here, not only has the gravity rules changed, but it is also full of triggers and traps!
Gravity has changed, standing on some special places will change the gravity, but it also brings advantages to break through.
Be careful of the traps and sharp blades around, this is the biggest threat to Oce.