Cricket 19
Earn World Glory At The Pinnacle Of Cricket!
Play along through the mammoth summer of cricket with Cricket 19 – The Official Game of the 2019 Ashes. The complete cricket simulation from Big Ant Studios, the leading name in authentic, realistic cricket action, Cricket 19 will allow you to lead the English to ODI and Ashes glory on home soil!
Select your team and lead them to T20, ODI or Test Match glory, or create your own club via the acclaimed Cricket Academy to recreate your local matches and dramas.