Cricket: Jae's Really Peculiar Game
After a devastating loss, Jae would do anything to fix the past. Blast off on that quest with your newfound friends on a journey to the gates of Yimmelia, a fabled land on the moon that’s rumored to grant any wish.
Combat incorporates timed hits, with special combinations as you team up with amazing party members. Build the meter, attack and defend, while unleashing awesome combos for better rewards!