As a police investigator, you take on the task of explaining this mysterious event. Who is this person and what was she doing there? Will the circumstances of this case be easy to explain or is there something deeper going on in the story?
Criminal Expert is a detective video game that puts you under the pressure of inexorably passing time. The story contains multiple selection paths, and you ultimately decide how it ends.