Perfect latte art, deliver cakes, and serve coffee as your keen customers flock to spend time with critters at your café. Host critter-themed parties – movie nights, birthdays, and more!
As you explore the magical world of the Otherlands, discover and save 35 adorable critters! Discover Mogbert, Glowli and many more of the super cute creatures waiting to meet you!
Actively nurture your critters with love and care – you’re able to play with them, feed them a variety of treats, wash and brush them. Critters will bond with you as they join you in your café activities, developing new traits and unlocking cute new looks!
You have been receiving mysterious letters informing you of magical portals appearing around Gold Leaf Isle.
Explore several exciting locations and vibrant worlds. Traverse through portals to the Otherlands, navigate puzzles and find new critters which you will nurture and care for!
Express yourself! Customize your character with a wide range of looks, which you can change at any time.
After rescuing your critters, customize their habitat so they will thrive in their new home.