Immerse yourself in the gripping tale of Cross Tails, a tactical strategy RPG set in a war-ravaged world. For over a decade, the canine Kingdom of Ranverfurt and the feline Republic of Hidiq have clashed, their deep-rooted animosity etched in the memories of their people. Now, as a player, you will delve into a story-driven plot playable from both sides that ultimately unravels the secrets behind this conflict and the influence of an ominous third power.
Engage in turn-based battles on a 3D quarter view stage, strategically utilizing the terrain and character orientation. With a vast array of characters, each with their own classes, experience the freedom of character development through class changes, skill trees, and faith selection. Unleash the potential of over 30 classes, from sturdy knights to skilled archers, and strengthen weapons and armor using powerful runestones.
Shape the fate of two nations in Cross Tails, where captivating storytelling meets intense tactical combat!