CrossKrush
Henry & Florence are a happily married couple, they enjoy music & have been dancing all their lives. But now, a noisy highway has been built right in front of their home, disrupting their harmonious lifestyle.
Defend your peaceful abode by blowing up as many cars in a row as possible, or whack and hack at them with your cane to finish them off.