Crossbow Crusade
In Crossbow Crusade you will have everything needed from instant platforming classics — challenging enemies, hard and rewarding fight system, 90’s-style pixel art and responsive controls. All these features make for a great platforming experience suitable for new gamers and genre veterans alike!