Cryogear
Cryogear is a unique Pixel Art platformer, set in an open sci-fi world and driven by rewarded exploration. Control the reprogrammed clone G.3.4.R as he discovers the world, learns new abilities and unveils the mystery of the Emperor AI.
Cryogear combines a versatile platformer core with exploration, shoot 'em up and RPG elements to an entertaining new game experience. Explore a dangerous open world with over 50 areas to discover. The changing world is filled with obstacles, boss fights, different enemy types, riddles, hidden areas, minigames and loot for a unique rewarding exploration experience.
Cryogear features a full-scale RPG inventory, combined with equipment, skill and crafting systems. Switch freely between active abilities and weapons during the action, which allows dynamic, skill-based strategies for every situation. While progressing through the game, you get introduced to different new abilities, weapons, and equipment to customize your clone to match your playstyle.