Crypto Is Dead
To remedy the problem and give itself time to get the system back on track, the Central Bank has decided to put the old physical currency back into circulation.
In order to do this, it is asking the banks to equip themselves and to find people qualified in banknote verification.
Finally, the opportunity you've been waiting for has come to you. You, notaphilist since your youngest age, will finally be able to make a living out of your passion and who knows, maybe even get rich?
For thirty days, you will have to avoid bankruptcy, upgrade your equipment and who knows? Have a lots of clients.