Crysis Remastered
Suit up: Your Nanosuit’s speed, strength, armor, and cloaking allow creative solutions for every kind of fight.
Adapt: In an ever-changing environment, adapt your tactics to dominate on battlefields ranging from frozen jungle to alien environments.
Conquer: Life-like enemy AI require a strategic and flexible playstyle, as new challenges – including a zero-g battlefield – require players to take the offensive and be proactive.
Explore: Choose your own path through the open world of Crysis, destroying obstacles, driving vehicles, and using the environment itself against your enemies.