Eldritch Forces: Control Lovecraftian monstrosities with unique abilities.
In Cthulhu Tower, you will plunge into the depths of cosmic horror as you defend the eldritch abominations led by the ancient entity against the relentless onslaught of humanity. This is a tower-defense game that takes a spine-tingling twist on the genre, casting you as the protector of the Great Old Ones in a battle that will test your strategic prowess and your sanity.
Crafting and Building: Utilize a robust crafting system to create tools, weapons, and structures to improve your chances of survival.
Dynamic Day-Night Cycle: Adapt to the changing environment as day turns into night, presenting new threats and opportunities.