Cube Blast: Match
Cube Blast will challenge even the most reputable puzzle solvers with a mind bending 3D twist on the classic color blast formula. Push your spatial thinking abilities to their limits, as you solve increasingly complex puzzles on a 3D tower of colorful blocks, with new and exciting mechanical twists popping up, just when you thought you saw all the game has to offer. If you are not yet convinced: there are also aliens, and explosions!