Cube Stack Ultimate
Cube Stack Ultimate is an incredible game of stacking cubes that provides endless enjoyment. Simply adjust the cube to the proper position and try to minimize crashes to achieve a high score, as you will lose a small square of the cube when it slides and you tap for the next cube.