Cuccchi
Cuccchi is a game where you explore beautiful dioramas and go through dangerous and trippy labyrinths, in a journey inside the paintings of Enzo Cucchi.
Find your way through 10 unique areas and collect 78 hidden objects to unlock an archive gallery displaying the different artworks that inspired the visuals for the game.